جالبه نه

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

جالبه نه

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

عینک

روزی ارزو داشتم قیافه یه خودمو با عینک ژدرم تو اینه ببینم فکر می کردم قیافم فکور تر و جدی تر میشه اما نمرهی بالای ژدرم دیدمو تار میکرد

حالا ارزو دارم غیافمو بدون عینک ببینم اما نمرهی بالای چشم این اجازرو بهم نمیده

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:41 ب.ظ http://www.cassper.blogsky.com/

سلام. می تونم درکت کنم چون من هنوز بعد از دو سال به عینک عادت نکردم حتما شما هم ازش خسته شدین؟ مگه نه؟

راستی خونه ( وبلاگ ) جدید مبارک یه سر بزن
خوشحال می شم

دستت درد نکنه که درکم کردی
من تها منو نباید درک می کردی همین جوری گفتم من مگرنه باید می گفتم او گفتم قشنگ تر به شه گفتم من
راستی همچینم خونشمون جدید نیست یه جورای انتقال یافتهی اسم جدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد